مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-03ورزشي

سهرابیان: برخی فدراسیون ها «سوگلی» هستند/ هیچکس کم فروشی نمی کند


رییس فدراسیون قایقرانی نسبت به بی مهری ها به برخی ورزشکاران از جمله پاروزنان انتقاد و تاکید کرد بعد از بازیهای آسیایی تمام قد از ورزشکاران خود چه مدال بگیرند و چه نگیرند دفاع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان در نشست خبری امروز یکشنبه در کمیته المپیک برای رشته های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو گفت: چند سالی است ورزشکاران قایقرانی برای این رویداد آماده شده اند.

به خاطر تعویق بازی ها از ابتدای امسال برای این رقابت ها برنامه ریزی کردیم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه کمک شایانی به کاروان ایران در رنکینگ آسیا داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت اعزام قایقرانان به این بازی ها هم افزود: کاروان ما 24 نفر در رویینگ، اسپرینت (کانو و کایاک) و اسلالوم است.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: مشکلاتی از قبیل کم شدن آب دریاچه در کنار غیر استاندارد بودن تنها پیست رویینگ، باعث شد که به فکر تأمین پیست دو کیلومتر نباشیم.

به خاطر آسیب دیدگی ورزشکاران مجبور شدیم بچه ها را از کشور خارج کنیم .

چین و روسیه از گزینه های سفر ما بود و چون تهیه بلیط از طرف کمیته آماده شده بود و پرواز چارتر بود، رویینگ سواران راهی روسیه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهرابیان: برخی فدراسیون ها «سوگلی» هستند/ هیچکس کم فروشی نمی کند

سهرابیان: برخی فدراسیون ها «سوگلی» هستند/ هیچکس کم فروشی نمی کند