مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-09اجتماعي

دلیل بوی نامطبوع در شمال شهر اصفهان


معاون فنی و محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان محیط زیست برای بررسی آلودگی و علت انتشار بوی نامطبوع به محل اعزام شدند، - اظهار داشت: این موضوع هم اینک در حال بررسی توسط کارشناسان بوده و گزارش هنوز مستند نشده است.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان درباره علت انتشار بوی نامطبوع در منطقه شمال کلان شهر اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، شب گذشته حدود ساعت 21 با برقراری تماس های متعدد با مرکز آتش نشانی و 137 از سوی شهروندان خانه اصفهان، ملک شهر، رهنان و خیابان امام خمینی اعلام شد.

  به گفته منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، در این ارتباط اظهار کرد: بررسی ها نشان داد که این بو به دلیل تخلیه ته مانده مواد شیمیایی یک تانکر در فاضلاب در خیابان رهنان منتشر شده استوبا همکاری نیروهای آب و فاضلاب شست وشوی فاضلاب انجام شده است اما تا صبح امروز نیز بوی نامطبوع آن در منطقه استشمام می شد.

  در این ارتباط حمیرا صفی قلی معاون فنی و محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان محیط زیست برای بررسی آلودگی و علت انتشار بوی نامطبوع به محل اعزام شدند، اظهار داشت: این موضوع هم اینک در حال بررسی توسط کارشناسان بوده و گزارش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل بوی نامطبوع در شمال شهر اصفهان

دلیل بوی نامطبوع در شمال شهر اصفهان