مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 21:352023-09-03سياسي

پیگیری حل اختلاف اراضی مردم دیر با راه و شهرسازی


به زودی نشستی برای حل اختلاف اراضی واگذار شده به مردم شهرستان دیر در سال های گذشته با راه و شهرسازی، برگزار و موضوع به صورت جدی پیگیری می شود.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: به زودی نشستی برای حل اختلاف اراضی واگذار شده به مردم شهرستان دیر در سال های گذشته با راه و شهرسازی، برگزار و موضوع به صورت جدی پیگیری می شود.

یونس باربرز در گفت و گو با، با اشاره به برطرف کردن برخی مشکلات مردم شهرستان بعد از سال ها، اظهار داشت: مردم روستای وحدت آباد در بخش بردخون شهرستان دیر بعد از گذشت 35 سال از سیل ویرانگر سال 65، خانه هایشان فاقد سند بود.

فرماندار شهرستان دیر افزود: خوشبختانه در این دولت با همکاری تمام دستگاه ها، استانداری و مجموعه بنیاد مسکن استان و… توانستیم این مشکل را حل کنیم.

وی بیان کرد: موفق شدیم برای هر واحد مسکونی این روستا الگوی واگذاری 750 مترمربع بگیریم و سند تک برگ در اختیار مردم وحدت آباد قرار دهیم؛ در جهاد آباد و دوراهک نیز مشکلات این چنینی وجود داشت که حل کردیم.

باربرز ادامه داد: سال ها بود به دلیل حریم مسجد بردستان، اجازه نمی دادند مردم در زمین های اطراف این مسجد ساخت و ساز کنند و مردم به ما مراجعه و اعتراض و ابراز نارضایتی می کردند که با پیگیری ها و رفت و آمدهای مکرر و همکاری مدیرکل میراث نهایی و حریم مسجد جامع اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حل اختلاف اراضی مردم دیر با راه و شهرسازی

پیگیری حل اختلاف اراضی مردم دیر با راه و شهرسازی