مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:162023-09-10اقتصادي

روغن نرگس در شیراز بازار ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تحریم ها، مشکلات اقتصادی، افزایش هزینه های تولید و یا واگذاری اشتباه و مدیریت غیر تخصصی موجب تعطیلی تعداد قابل توجهی از کارخانه های مادر استان فارس طی سال های گذشته شد اما خبر خوش اینکه کارخانه روغن نباتی شیراز در ماه های اخیر به زنجیره تولید بازگشت.

  این در حالی است که در حال حاضر نیز این واحد تولیدی با مشکلاتی دست به گریبان است که معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در برنامه تلویزیونی و زنده بازتاب قول حل این مشکلات را تا پایان مرداد ماه داد.

  در نیمه شهریور ماه به سراغ مدیر این کارخانه رفتیم تا ببینیم چه میزان از قول های داده شده به مرحله عملیاتی و اجرا رسیده است.

  مدیرعامل کارخانه روغن نباتی شیراز با بیان اینکه مسوولین استانی پیگیر حل مشکلات هستند، اظهار کرد: اکنون برای اظهارنظر قطعی در این خصوص که بگوییم نتیجه ای حاصل نشده، زود است.

   مهدی خسروانی با اشاره به اینکه این کارخانه هر روز تولید و فعالیت دارد، گفت: با این حال همچنان مشکلات بانک ملی حل نشده و ما هنوز و به سختی روی پای خودمان ایستاده ایم.

  وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در این واحد تولیدی در حال داره رقم خوردن است، عنوان کرد: روغن بطری هم به مرحله تولید رسیده اما توزیع آن شروع نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن نرگس در شیراز بازار ندارد

روغن نرگس در شیراز بازار ندارد