مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-29اجتماعي

بیش از 3 هزار دام مناطق هزار جریب نکا واکسینه شدند


سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از اجرای واکسیناسیون دام در منطقه هزارجریب نکا خبر داد و گفت: خدمات رایگان دامپزشکی شامل واکسیناسیون بیش از 3 هزار دام از مناطق هزار جریب نکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حمزه آقاپورکاظمی امروز در حاشیه اجرای واکسیناسیون در منطقه هزارجریب نکا، اظهار کرد: خدمات رایگان دامپزشکی شامل واکسیناسیون، ویزیت و برگزاری کلاس آموزشی برای دامداران روستاهای هزارجریب شهرستان نکا توسط 6 اکیپ متشکل از یک 5 دامپزشک و  7 تکنسین از واحد مبارزه ادارات دامپزشکی نکا، ساری و  بهشهر انجام شده است.

وی گفت: در این عملیات3 هزار و 100 دام واکسینه شدند که در این بین 250 راس دام سنگین  و 2هزار و 850 راس دام سبک علیه بیماری های تب برفکی واکسینه شدند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران بیان کرد: در این عملیات حدود 4 هزار متر مربع سم پاشی اماکن دامی و یک هزار و 400 مورد سم پاشی بدن دام صورت گرفت.

آقاپور کاظمی با ویزیت و درمان رایگان دام ها اشاره کرد و گفت: بنا به درخواست دامداران حدود یک هزار و 200 دام توسط دامپزشکی معاینه شدند که در موارد مورد نیاز با دریافت دارو اقدامات درمانی به صورت رایگان انجام شد.

وی با اعلام برگزاری دوره آموزشی،گفت: در پایان این عملیات دوره ی آموزشی با موضوع آشنایی با بیماری های دامی و راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار دام مناطق هزار جریب نکا واکسینه شدند

بیش از 3 هزار دام مناطق هزار جریب نکا واکسینه شدند