مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-26بين الملل

هلاکت نیمی از سرکردگان داعش که در لیست سیاه عراق قرار داشتند


یکی از رهبران ائتلاف فتح با اشاره به هلاکت نیمی از سرکردگان تحت پیگرد داعش در عراق توسط نیروهای امنیتی تاکید کرد که حمایت های خارجی ازاین تشکیلات تروریستی به میزان 90 درصد کاهش پیداکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، رعد التمیمی یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که بیش از 10 عملیات منحصربه فرد علیه سرکردگان تشکیلات تروریستی داعش طی سال 2023 در استان های دیالی، صلاح الدین و کرکوک صورت گرفت که در جریان این عملیات ها، 14 تن از سرکردگان برجسته تروریست ها به هلاکت رسیده اند.

التمیمی بیان کرد: تاکنون نیمی از اعضای لیست سیاه سرکردگان تحت پیگرد داعش نزد نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسیده و از این لیست حذف شده اند.

وی تصریح کرد: نفوذ در تشکیلات داعش و اطلاع یافتن از مهم ترین تونل های زیرزمینی این تشکیلات تروریستی بیانگر پیروزی های بخش اطلاعاتی مأموریت نیروهای عراقی برای هدف قرار دادن این تشکیلات تروریستی است.

التمیمی تاکید کرد: حمایت های خارجی از تشکیلات داعش به میزان 90 درصد همزمان با تحولات حاصل شده در خاورمیانه کاسته شده است چرا که کشورهای حامی داعش متوجه شده اند آتشی که در دیگر کشورها ایجاد می کنند به خود آنها بازمی گردد و تندروی یک سرطان فکری بوده که نمی تواند محدود به یک جغرافیای خاص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت نیمی از سرکردگان داعش که در لیست سیاه عراق قرار داشتند

هلاکت نیمی از سرکردگان داعش که در لیست سیاه عراق قرار داشتند