مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-05سياسي

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک اندیشیده شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: تمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) اندیشیده شد.

- اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: تمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) اندیشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر اسدی در این خصوص اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) اندیشیده شد.

در راستای خدمات رسانی بهینه به محبین اهل بیت (ع) که در کاروان جاماندگان از پیاده روی اربعین شرکت می کنند و برای افزایش ایمنی تردد زائرین، با تصمیم شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی، محدودیت ترافیکی در مسیر پیاده روی به سمت امامزاده محمد عابد (ع) اعمال می شود.

وی بیان کرد: این محدودیت ترافیکی فردا (چهارشنبه) 15 شهریورماه جاری همزمان با اربعین حسینی، از ساعت هفت صبح تا 14 در مسیر اراک - فراهان حد فاصل میدان فراهان شهر اراک تا محل دوربرگردان بعد از تقاطع حرم مطهر امامزاده محمد عابد (ع) اعمال می شود و تردد خودروهای شخصی در این ساعت ممنوع و مسیر برای تردد خوردها مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک اندیشیده شد

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک اندیشیده شد