مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-31حوادث

باندهای مخوف قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: طی دو سال گذشته دو تا سه باند مخوف و سازمان یافته قاچاق چوب در استان شناسایی و متلاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی علوی پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران مبارزه با قاچاق سازمان یافته و متجاوزین را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: با کمک دستگاه های مختلف توانستیم 2 تا 3 باند مخوف و سازمان یافته قاچاق را در استان شناسایی و متلاشی کنیم.

وی با اشاره به قدمت 50 تا 60 میلیون ساله جنگل های هیرکانی گفت: متأسفانه برخی از متخلفان و قاچاقچیان، درختان نادر را به صورت گزینشی قطع می کردند و با کمک دستگاه های قضایی، عوامل پشت پرده این باندها دستگیر شدند.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - ساری به اجرای طرح کاشت یک میلیارد اصل نهال اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح باعث نجات نهالستان ها و خروج از متروکه شدن شده است.

وی سهم اداره کل را در سال جاری تولید 7 میلیون و 100 هزار اصل نهال اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از این میزان تولید شد و پیش بینی می شود تا پایان سال به بیش از هشت میلیون اصله برسد.

مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران با بیان اینکه کاشت نهال کمک به صنایع استان محسوب می شود، گفت: از این رو صنایع باید برای تولید و غرس نهال پای کار بیایند وی از کاهش چشمگیر میزان قاچاق چوب در استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باندهای مخوف قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد

باندهای مخوف قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد