مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-04حوادث

تکرار تراژدی برای کارگران «طزره» / اینجا خبری از ایمنی نیست


برای چندمین بار حادثه معدن در طزره جان کارگران استان سمنان را گرفت، معدنی که ایمنی ضعیف آن، بارها و بارها خانواده هایی را داغدار کرده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - محمد علی عباس نژاد: هر روز صبح، نگاهی به آسمان می کنند و به امید دیدن دوباره روشنایی به عمق زمین می روند، در تونل های تنگ و تاریک با مرگ دست وپنجه نرم می کنند و گاهی یک اشتباه، فاجعه ای را برای آنها رقم می زند.

بی توجهی برخی معدن داران از جمله معادن تحت پوشش شرکت زغال سنگ البرز شرقی، به اصول ایمنی باعث می شود کارگران در پی روزی حلال جان بدهند و بعد از هر حادثه تا مدت ها بحث ایمنی معادن مطرح شود، اما متأسفانه خیلی زود ریشه ماجرا فراموش شود و در نهایت کارگر مقصر اصلی اعلام می شود چیزی که در حوادث قبلی شاهد آن بوده و در نهایت شخص کارگر مقصر اعلام شده است.

آمار حوادث کارِ منجر به فوت، در سال های اخیر در معادن تحت پوشش شرکت البرز شرقی به شدت افزایش یافته و این جان کارگران است که گرفته می شود و مسئولان امر به راحتی از آن گذشته و خیلی زود سرفصل های انجام فعالیت های ایمنی در معادن به فراموشی سپرده شده و باز کار در معادن غیر ایمن از سر گرفته می شود.

تکرار حوادث برای چندمین بار آبان 97 کشته شدن یک کارگر، اردیبهشت 1400 کشته شدن دو کارگر، شهریور 1402 جان باختن شش کارگر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تراژدی برای کارگران «طزره» / اینجا خبری از ایمنی نیست

تکرار تراژدی برای کارگران «طزره» / اینجا خبری از ایمنی نیست