مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-11اجتماعي

اداره تبلیغات اسلامی بردسکن پس از 15 سال بدون جا و مکان!


رییس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: از بدو تاسیس که بیش از 15 سال می گذرد اما در مکان استیجاری ارائه خدمت داشته است.

- حجت الاسلام هادی شکاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد:  سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن دریک سال گذشته در یکی از مدارس  آموزش وپرورش مستقر بوده است  که باتوجه به نیاز آموزش و پرورش به فضای آموزشی خود باید در چند روز آینده تخلیه کنیم و تا کنون علی رغم پیگیری ها پاسخی برای  مستقر شدن در مکان جدید به ما اعلام نشده است.

وی از پیگیری های فرماندار شهرستان در بحث واگذاری زمین برای ساخت ساختمان اداری  تقدیر کرد وافزود: با مساعدت مسئولان شهرستان 2100 متر زمین در اختیار این اداره قرار گرفته است ولی متاسفانه به دلیل عدم تخصیص منابع ساخت با مشکلات عدیده ای روبروهستیم  که امیدواریم هم استان و هم مدیران ارشد شهرستان با مساعدت های همیشگی خود ما را در ساخت این مجموعه کمک کنند.

وی در راستای تخلیه ساختمان فعلی افزود: در صورت اینکه مکانی در اختیار اداره قرار نگیرد،امکان تعطیلی اداره است ونیروهای اداره به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

فعالیت 75 روحانی در بردسکن وی با  اشاره به برنامه های دهه آخر صفر در شهرستان،  به فعالیت 75 روحانی  در شهر و روستاهای بردسکن اشاره کرد، و افزود: شهرستان بردسکن 75 روحانی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره تبلیغات اسلامی بردسکن پس از 15 سال بدون جا و مکان!

اداره تبلیغات اسلامی بردسکن پس از 15 سال بدون جا و مکان!