مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-27اجتماعي

10 فرزند پسر فاقد سرپرست موثر استان سمنان راهی کربلای معلی شدند


مدیر کل بهزیستی سمنان با بیان اینکه 10 فرزند پسر فاقد سرپرست موثر استان راهی زیارت اربعین و کربلای معلی شدند، گفت: این سفر به همت خیران، - نیکوکاران و اداره کل برنامه ریزی شده است.

محمود منطقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 10 فرزند پسر فاقد سرپرست مؤثر برای سفر اربعین راهی کربلا معلی شدند، ابراز داشت: این پسران از 12 تا 18 سال سن دارند و برای اولین بار راهی این سفر می شوند.

وی ضمن بیان اینکه این دومین کاروان اعزامی به کشور عراق است، افزود: در کاروان نخست 26 فرزند دختر به این سفر معنوی اعزام شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه هر فرزند نایب الزیاره یک شهید استان خواهد بود، ابراز داشت: هدف از این اقدام توجه و اهتمام این فرزندان به مقام شهدا و ارتقا باورهای دینی است.

منطقی ضمن بیان اینکه می کوشیم تا فرزندان بهزیستی از امکانات رفاهی مناسب بهره مند شوند، تصریح کرد: توجه به رشد معنوی این فرزندان مهمترین رویکرد برپایی این گونه اردوها و سفرهای زیارتی است.

وی با بیان اینکه این سفر به همت خیران، نیکوکاران و مؤسسات خیریه و تلاش بهزیستی انجام رسیده است، افزود: مردم نیک اندیش استان سمنان در یاری فرزندان معنوی خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و برای رسیدن آرزوهای آید کودکان همه همت خود را به کار بستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 فرزند پسر فاقد سرپرست موثر استان سمنان راهی کربلای معلی شدند

10 فرزند پسر فاقد سرپرست موثر استان سمنان راهی کربلای معلی شدند