مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-23پزشكي

ناگفته ها و خاطرات «زالی» از 3 سال کرونا/ نقطه آغاز کووید همچنان در ابهام


صلابت، دانش و توانمندی محققان، دانشمندان و تیم بهداشت و درمان ایران در مقابله با کرونا، همخوانی صنعت داروسازی کشور با تغییرات جهانی در پاندمی قرن، - ناگفته ها و خاطرات زالی از 3 سال کرونا/ نقطه آغاز کووید همچنان در ابهام صلابت، دانش و توانمندی محققان، دانشمندان و تیم بهداشت و درمان ایران در مقابله با کرونا، همخوانی صنعت داروسازی کشور با تغییرات جهانی در پاندمی قرن، جهش واکسن سازی ایران و ساخت شش نوع واکسن، تغییر داستان واکسن در دنیا و توان دانشمندان کشور در اعمال تغییرات جدید و .

از جمله مباحثی است که فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران در روزهای طوفانی کووید، به تشریح درباره آن به صحبت پرداخت.

دکتر علیرضا زالی – رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد کرونا در استان تهران همزمان با روز پزشک و همچنین هفته دولت با حضور در ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت کووید 19 در کشور و اعلام پایان وضعیت اضطراری این بیماری، گفت: آنچه که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده، پایان دوره اضطراری کرونا است و طبق تعریف این به معنای پایان یک بیماری یا ریشه کن شدن آن در عرصه جهانی نیست.

همانطور که آقای تدروس اخیرا اعلام کردند و در آخرین بیانیه رسمی سازمان جهانی بهداشت، به دولت ها توصیه کردند آنچه که به عنوان زیرساخت های نوین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته ها و خاطرات «زالی» از 3 سال کرونا/ نقطه آغاز کووید همچنان در ابهام

ناگفته ها و خاطرات «زالی» از 3 سال کرونا/ نقطه آغاز کووید همچنان در ابهام