مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-01بين الملل

لهستان: در صورت تهدید مرزی، بلاروس را از اروپا منزوی می کنیم


وزیر کشور لهستان تهدید کرد که در صورت وقوع هرگونه تهدید نظامی در مرز، با بستن تمام مرزهای زمینی و هوایی به روی بلاروس، این کشور را از دیگر بخش های اروپا منزوی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تنش زایی های لهستان با بلاروس و روسیه به بهانه جنگ اوکراین و گروه شبه نظامی واگنر، ورشو این بار مینسک را به جداسازی زمینی و هوایی از کل قاره اروپا تهدید کرد.

ماریوش کامینسکی وزیر کشور لهستان امروز (جمعه) تهدید کرد که در صورت وقوع هرگونه تهدید نظامی در مرز، با بستن تمام مرزهای زمینی و هوایی به روی بلاروس، این کشور را از دیگر بخش های اروپا منزوی می کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، کامینسکی در این باره توضیح داد: در صورت وقوع هر اقدام تحریک آمیزی و حادثه ای بحرانی، تمامی گذرگاه های مرزی بین بلاروس و اتحادیه اروپا که تاکنون فعالیت داشته اند و همچنین جاده ها، مسیرهای ریلی و گذرگاه های مسافری و باری همگی فورا بسته خواهد شد.

ما بلاروس را به طور کامل از اروپا جدا خواهیم کرد .

وی در ادامه اظهار داشت که از زمان ملاقات با وزرای کشورهای بالتیک، وضعیت در مرزهای لهستان با بلاروس به طرز چشمگیری تغییر کرده و تعداد تلاش ها برای عبور غیرقانونی از آنها به شدت کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان: در صورت تهدید مرزی، بلاروس را از اروپا منزوی می کنیم

لهستان: در صورت تهدید مرزی، بلاروس را از اروپا منزوی می کنیم