مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:002023-08-29اقتصادي

تعاونی های استان اردبیل 17 هزار فرصت شغلی فراهم کردند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تعاونی‎های استان اردبیل در بخش‎ها و حوزه‎های مختلف فرصت اشتغال 17 هزار نفری را فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیم‎زاده عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته تعاون در اردبیل، اظهار کرد: 2 هزار و 50 شرکت تعاونی فعال در استان اردبیل داریم که عمده آنها در بخش کشاورزی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: این تعاونی ها که سابقه فعالیت 15 تا 20 ساله دارند، فرصت اشتغال برای 17 هزار نفر از جویندگان کار را در استان اردبیل مهیا کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل احیای تعاونی های راکد را از برنامه ها و رویکردهای اصلی برشمرد و گفت: در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی در استان انجام شده تا با رفع مشکلات و دغدغه های تعاون گران و اعضای هیئت مدیره، بتوانیم در بخش آموزش و مهارت آموزی نیز در کنار آنها باشیم.

رحیم زاده افزود: شرکت های تعاونی در قالب تفاهمنامه امضا شده از تسهیلات پرداختی به همت بانک های عامل استفاده می کنند و بانک تخصصی در این زمینه نیز علاوه بر پرداخت تسهیلات، ضمانت نامه هایی را برای تعاونی ها صادر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر روند مناسبی را در فعالیت تحول آفرین تعاونی ها شاهد بودیم که این امر زمینه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های استان اردبیل 17 هزار فرصت شغلی فراهم کردند

تعاونی های استان اردبیل 17 هزار فرصت شغلی فراهم کردند