مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-17فرهنگي

برگزاری آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران


با تقدیر از برگزیدگان، آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در کتابخانه عمومی شهید ملامحمد ذبیحی روستای بیساران  شهرستان سروآباد برگزار شد.

- ایسنا/کردستان با تقدیر از برگزیدگان، آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در کتابخانه عمومی شهید ملامحمد ذبیحی روستای بیساران  شهرستان سروآباد برگزار شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان امروز (26شهریور) در آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران شهرستان سروآباد که با استقبال گسترده روستاییان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره اقدامی تحسین آمیز و خلاقانه از سوی کتابدار روستای بیساران بوده است.

معصومه حسنی خونسار عنوان کرد: خوشبختانه برگزاری پویش هوارنشینان در روستای بیساران از سوی مردم روستا و به ویژه کودکان و نوجوانان با استقبال مواجه شد و این امر نقش مهمی در راستای ترویج کتابخوانی دارد.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در دوران کودکی، بیان کرد: کودکان به عنوان آینده سازان کشور نیازمند توجه ویژه در این حوزه هستند و با تربیت کودکان کتابخوان و علاقمند به مطالعه می توان به توسعه فرهنگی کشور بیش از پیش کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران

برگزاری آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران