مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-17حوادث

500 کیلو مواد مخدر در هرمزگان کشف شد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در دو عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان جاسک و حاجی آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در نوار ساحلی اسکله یکبنی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چند اکیپ با گشت زنی در محور نوار ساحلی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان،موفق به کشف 7 کیسه مواد مخدر دپو شده به مقدار 225 کیلو و 95 گرم حشیش و مقدار 48 کیلو و 190 گرم شیشه در محل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد ، در عملیات دیگر پس انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک محموله مواد مخدردر حال تردد به سمت باغات و قبل از روستای باینوج در شهرستان حاجی آباد را مورد شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 کیلو مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

500 کیلو مواد مخدر در هرمزگان کشف شد