مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-28سياسي

بیشترین اساتید کشور فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس هستند


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: بیشترین اساتید کشور فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت مدرس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسدالله کرد ناییج معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در نشست خبری که در پنجمین روز از هفته دولت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: هیچ موفقیتی شانسی نیست و هر موفقیتی را که بررسی می کنیم پشت آن یک نگرش وجود دارد.

  وی افزود: سال 1386 رتبه دانشگاه تربیت مدرس در کشور 11 بود.

دانشگاه تربیت مدرس جزو معدود دانشگاه هایی است که در 20 سال اخیر برنامه راهبردی دارد و به طور خاص در دوره ارشد و دکتری برنامه راهبردی را مصوب کردیم و در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رساندیم.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مؤفقیت در حوزه آموزشی، پژوهشی و پارک علم و فناوری که رتبه 2 کشور را کسب کرده است در راستای برنامه های راهبردی بوده که به اجرا درآمده است.

کرد ناییج اضافه کرد: در هرم هیأت علمی جزء بهترین دانشگاه در سطح کشور هستیم و از حدود 790 عضو هیات علمی 234 استاد تمام و 234 دانشیار و 298 نفر استادیار داریم که داشتن چنین هرم هیأت علمی که استادتمام و دانشیار دارد هرم بسیار عالی است.

وی گفت: در سطح جهانی باید به ازای هر 17 دانشجو یک استاد داشته باشیم که خوشبختانه ما این هرم را 12 به یک داریم یعنی به ازای هر 12 دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین اساتید کشور فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس هستند

بیشترین اساتید کشور فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس هستند