مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-05سياسي

جزییات مراسم جاماندگان اربعین در گیلان


در آستانه روز اربعین حسینی مراسمات مختلفی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی در سراسر استان گیلان برای عرض ارادات به خاندان عصمت و طهارت تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هر سال که می گذرد بیشتر از سال قبل حضور عاشقان در پیاده روی اربعین بیش تر می شود ولی هنوز هستند افرادی که به دلایلی از فیض پیاده روی اربعین جا مانده و در حال تدارک برای عزاداری امام حسین در شهر و روستای خود هستند.

در آستانه روز اربعین حسینی مراسم مختلفی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی در سراسر استان گیلان برای عرض ارادات به خاندان عصمت و طهارت تدارک دیده شده است.

محوریت اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در دو شهرستان آستانه اشرفیه و رشت است که هر دو مراسم به طور زنده از شبکه استانی باران و رسانه ملی پخش می شود.

آستانه اشرفیه:  مراسم جاماندگان اربعین از ساعت 9:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه با حضور هیئت های عزاداری از 36 روستاها و شهرهای مختلف به سمت حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برگزار می شود.

  رشت: مراسم  جاماندگان اربعین در شهر رشت از گلزار شهدای به سمت پیاده راه فرهنگی میدانشهدای ذهاب رشت و از رشت به طرف حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم جاماندگان اربعین در گیلان

جزییات مراسم جاماندگان اربعین در گیلان