مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-10فرهنگي

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا 20 شهریور برگزار می شود


دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) از برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در20 شهریورماه خبر داد.

- مشهد ـ دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) از برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در20 شهریورماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید بیات به برپایی نمایشگاهی از آثار پذیرفته شده اشاره و اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب آثار برگزیده نیز همزمان با اختتامیه این سوگواره برگزار می شود.

بنا بر اعلام دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا (ع)، اختتامیه این سوگواره 20 شهریورماه ساعت 17 در مؤسسه فرهنگی قدس به نشانی بولوار سجاد، بین سجاد یک و 3 برگزار می شود.

وی درباره حاضران در اختتامیه نیز بیان کرد: عکاسان، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره ها و شخصیت های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت خواهند کرد و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بیات تعداد آثار ارسالی به سوگواره ملی عکس مسیرالرضا (ع) را 642 اثر عنوان و تأکید کرد: به لطف خدا و استقبال بی نظیر عکاسان از پیاده روی دهه پایانی صفر، 76 عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند و بنا بر نظر هیئت داوران بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا 20 شهریور برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا 20 شهریور برگزار می شود