مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-24سياسي

انجام پژوهش ملی پیمایش منطقه ای شیوع شناسی خودکشی در 5 استان کشور در دانشگاه ایلام


 معاون پژوهش دانشگاه ایلام از انجام پژوهش ملی پیمایش منطقه ای شیوع شناسی خودکشی در 5 استان کشور در دانشگاه ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام  معاون پژوهش دانشگاه ایلام از انجام پژوهش ملی پیمایش منطقه ای شیوع شناسی خودکشی در 5 استان کشور در دانشگاه ایلام خبر داد.

دکتر علیرضا تاب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پژوهش ملی پیمایش منطقه ای شیوع شناسی خودکشی در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری توسط یک تیم تحقیقاتی این دانشگاه و با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاهای استان های یاد شده در دانشگاه ایلام در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این پژوهش با هدف مطالعه شیوع خودکشی در استان های پرخطر در این زمینه در 3 فاز در حال انجام است، تصریح کرد: منظور از شیوع شناسی خودکشی در پژوهش حاضر مطالعه افکار خودکشانه، اقدام به خودکشی و خودکشی منجر به مرگ از لحاظ میزان و همچنین ویژگی های جمعیت شناختی و اجتماعی - فرهنگی ، وضعیت مذهب، خانواده و افرادی که افکار خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند و خودکشی منجر به مرگ داشته اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: برای این کار پرسشنامه های جداگانه تدوین خواهد شد و برای مطلعه اقدام به خودکشی 1600 پرسشنامه بر اساس قرارگیری در فرمول حجم نمونه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پژوهش ملی پیمایش منطقه ای شیوع شناسی خودکشی در 5 استان کشور در دانشگاه ایلام

انجام پژوهش ملی پیمایش منطقه ای شیوع شناسی خودکشی در 5 استان کشور در دانشگاه ایلام