مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-27سياسي

احیای کشتارگاه مرغ دلیجان/ 100فقره پرونده تعیین تکلیف و مختومه شد


رییس کل دادگستری مرکزی با اشاره به احیای کشتارگاه مرغ دلیجان گفت: در رابطه با این کشتارگاه 100 فقره پرونده تعیین تکلیف و مختومه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی درباره برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با محوریت رفع موانع و مشکلات قضایی و حقوقی واحدهای تولیدی استان مرکزی، گفت: استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است و محصولات بسیار استراتژیکی در این استان تولید می شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: دستگاه قضایی استان مرکزی در تلاش است که به دور از شعار بلکه عملیاتی پای کار مجامع تولیدی، صنعتی و مسائل و مشکلات کارگران باشد به همین منظور در سال 1401 بیش از 300 مورد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان به دادگستری استان و به ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان مراجعه شد درصد کمی از این تعداد را باید در درون دستگاه قضایی پیگیری می کردیم تا منجر به نتیجه شود برخی مربوط به مجموعه استان و برخی نیز خارج از مجموعه استان بود و باید در بعد ملی پیگیری می کردیم در نهایت تمامی موارد اقدام شد و هیچ تقاضا و درخواستی را بلااقدام نگذاشتیم.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: در بسیاری از موارد نیز منتظر نماندیم تا واحدهای تولیدی مشکلاتشان را به دادگستری منعکس کنند بلکه خود از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کشتارگاه مرغ دلیجان/ 100فقره پرونده تعیین تکلیف و مختومه شد

احیای کشتارگاه مرغ دلیجان/ 100فقره پرونده تعیین تکلیف و مختومه شد