مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-27اجتماعي

بازگشایی 261 کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 261 کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی که در اثر سیلاب مسدود و یا محدود شده بود، رسوب برداری و بازگشایی شد.

- به گزراش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدمشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اثر وقوع سیلاب روز گذشته، 261 کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان توسط، راهداران رسوب برداری و بازگشایی شد.

وی گفت: در شهرستان مانه و سملقان 83 کیلومتر محور روستایی در روستاهای حسن مست، اینجانلو، بازار قارناس، محمدآباد، یالانچی، پوستین دوز، بربرقلعه، کالیمانی، خرتوت و محور پیش قلعه - راز رسوب برداری و بازگشایی شده و محور یموق - کهنه جلگه (شامل 10 روستا) در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که برای عملیات بازگشایی و رسوب برداری محورهای مذکور 25 راهدار و 16 دستگاه ماشین آلات به کارگیری شده است، افزود: در شهرستان راز و جرگلان نیز 178 کیلومتر محور روستایی توسط 9 راهدار و 12 دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و بازگشایی شد.

مشتری تصریح کرد: 12 روستا در این شهرستان مسدود بوده، 11 روستا بازگشایی شده و یک روستا در حال بازگشایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 261 کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی

بازگشایی 261 کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی