مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-13سياسي

کنعانی: إعمال فشار سیاسی علیه ایران در شورای حکام آژانس، نتیجه معکوس دارد


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به بیانیه مشترک منتشر شده در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی گروه غرب، علیه ایران واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به بیانیه مشترک منتشر شده در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی گروه غرب، علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی چهارشنبه شب در واکنش به بیانیه مشترک منتشر شده در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی گروه غرب، علیه کشورمان اظهار کرد: این بیانیه با محوریت انگلیس، آلمان، فرانسه و آمریکا در حالی به انتقاد از وضعیت همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی پرداخته که با تعاملات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون، ایران و آژانس پیشرفت قابل ملاحظه ای در ارتقاء همکاری های خود طبق بیانیه مشترک اسفند 1401 داشته اند و در نتیجه این روند چندین موضوع فنی بین ایران و آژانس حل و فصل شده، گفتگوها و تعاملات ایران و آژانس افزایش یافته و گفتگو در مورد حل و فصل موضوعات فنی دیگری در جریان است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به اصل همکاری با آژانس در چارچوب موافقتنامه پادمان متعهد است، ادامه داد؛ بیانیه مشترک اسفند 1401 چارچوبی برای تسریع در حل و فصل موضوعات به اصطلاح پادمانی باقیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: إعمال فشار سیاسی علیه ایران در شورای حکام آژانس، نتیجه معکوس دارد

کنعانی: إعمال فشار سیاسی علیه ایران در شورای حکام آژانس، نتیجه معکوس دارد