مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-03سياسي

نقش سردار شهید جعفرخانی در آزادسازی «ارتفاعات جاسوسان» فراموش شدنی نیست


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ارتفاعات «جاسوسان» که به عنوان خط قرمز گروه های تروریستی تجزیه طلب کرد محسوب می شد با تلاش و مجاهدت سردار شهید جعفرخانی و جمعی از سربازان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای آزاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یادواره سردار شهید محمد جعفرخانی که عصر امروز با حضور سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در روستای ولازجرد زادگاه این شهید برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید جعفر خانی را با چند خاطره و مجاهدت ایشان در دفاع مقدس معرفی می کنم.

بنده از نزدیک شاهد نبردهای شهید بوده ام و شناختم از سردار جعفرخانی شناخت میدانی است و مانند بسیاری از حاضرین در میدان نبرد، معتقدم این شهید بزرگوار سردار پرآوازه جنگ های نامنظم ایران بوده و هست.

وی افزود: تاریخ و آنهایی که نبرد شهید جعفرخانی را از نزدیک دیده اند گواهی خواهند داد که امنیت پایدار امروز در مناطق شمال غرب کشور حاصل تلاش فرمانده قزوینی سربلند جنگ های نامنظم است و این چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در ارتفاعات جاسوسان چند نقطه به عنوان خط قرمز گروه های تروریستی تجزیه طلب کرد محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سردار شهید جعفرخانی در آزادسازی «ارتفاعات جاسوسان» فراموش شدنی نیست

نقش سردار شهید جعفرخانی در آزادسازی «ارتفاعات جاسوسان» فراموش شدنی نیست