مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-11اجتماعي

خانواده ها ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای آخر موکول نکنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 97 درصد کتاب های درسی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده ها درخواست می شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال بیش از 680 هزار دانش آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس های درس خواهند شد.

 وی با بیان اینکه مدارس آمادگی کامل برای برپایی کلاس های درس را از اول مهرماه را دارند، افزود: برای شروع سال تحصیلی بیش از 97 درصد کتاب های درسی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده ها درخواست می شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

 رضایی تصریح کرد: امسال یک هزار و 500 معلم جذب آموزش و پرورش استان شده و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پروژه های در دست اقدام آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: تا ابتدای سال تحصیلی جدید 725 کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد که پروژه آموزشی 41 کلاسه سردار شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی کشور تا ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای آخر موکول نکنند

خانواده ها ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای آخر موکول نکنند