مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-19اقتصادي

محکومیت 5 میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در فردوس


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: متهم قاچاق پوشاک در فردوس به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی محدثی نژاد، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس گزارش ماموران ایست و بازرسی گلشن شهرستان فردوس مبنی بر اینکه در بازرسی انجام شده از یک دستگاه وانت 6 هزار و 420 ثوب پوشاک زنانه قاچاق کشف و گزارش آن به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان برای رسیدگی ارسال شد.

وی افزود: از آنجاییکه طبق مقررات حاکم، خرید وفروش، حمل کالای مجاز مشروط بدون داشتن اسناد گمرکی تخلف است، لذا شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، وی را به استناد بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت 5 میلیارد و 127 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

عضو شورای قضایی خراسان جنوبی گفت: جریمه کالا های قاچاق که در استعلام از گمرک مجاز مشروط اعلام می شود، بر اساس بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک تا سه برابر ارزش کالا است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 5 میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در فردوس

محکومیت 5 میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در فردوس