مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 19:402023-08-27سياسي

ثبت نام 150 مبلغ از اصفهان برای حضور در پیاده روی اربعین


رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تاسیس موکب «سفراء الحسین» برای اعزام مبلغان اصفهان به کربلا گفت: خدمت رسانی فرهنگی به زوار از مهمترین وظایف مبلغان در این سفر است.

- اصفهان -رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تاسیس موکب سفراء الحسین برای اعزام مبلغان اصفهان به کربلا گفت: خدمت رسانی فرهنگی به زوار از مهمترین وظایف مبلغان در این سفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان بعدازظهر یک شنبه، در آیین بدرقه مبلغان اربعین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: با بیان اینکه سفر اربعین برای همه مردم مایه خیر و برکت است، اظهار کرد: پیاده روی اربعین ظرفیت تمدنی نابی است که در اختیار شیعه قرار گرفته است و در زمان ما این ظرفیت شکوفا شده که باید از آن به عنوان مبلغان دینی کمال استفاده را ببریم.

وی افزود: دستگاه های متعددی جمع شدند تا این ظرفیت تمدنی را ایجاد کنند و ما نیز وظیفه مضاعفی برعهده داریم تا به عنوان مبلغ، وظیفه تبلیغی خود در ایجاد این تمدن را رقم بزنیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت نیاز به برنامه ریزی فرهنگی دارد و باید هم افزایی با بخش های مختلف ایجاد کنیم تا به یک هدف مشترک در این راستا دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 150 مبلغ از اصفهان برای حضور در پیاده روی اربعین

ثبت نام 150 مبلغ از اصفهان برای حضور در پیاده روی اربعین