مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-29اقتصادي

سفر 130 هزار گردشگر از 60 کشور به آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با تاکید بر افزایش 150 درصدی گردشگران خارجی در دولت سیزدهم، گفت: 130 هزار نفر گردشگر خارجی از 60 کشور دنیا در هتل های استان اقامت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی امروز در چهارمین روز از سلسله نشست های رسانه ای به سوی قله به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در دولت سیزدهم به توسعه گردشگری نگاه ویژه ای است و برنامه های کلان توسعه ای کشور و استان یک جایگاه ویژه باز کرده است و به طوریکه در تمامی شوراها، ستادها حضور گسترده وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با شااره بر اینکه 105 پروژه سرمایه گذاری در حال اجراست که 35 هزار میلیارد تومان حجم اجرای این پروژه هاست، گفت: هتل بوتیک، مجتمع بین راهی، بوم گردی و تاسیسات گردشگری از جمله این پروژه هاست.

 10 درصد حجم سرمایه گذاری های گردشگری کشور در استان آذربایجان شرقی است وی خاطرنشان کرد: 10 درصد حجم سرمایه گذاری های گردشگری کشور در استان آذربایجان شرقی است که با اتمام این پروژه ها برای هشت هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

حمزه زاده گفت: 95 پروژه در بخش های مختلف اعم هتل، واحد اقامتی با حجم سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان و با اشتغال 5 هزار نفر در دولت سیزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 130 هزار گردشگر از 60 کشور به آذربایجان شرقی

سفر 130 هزار گردشگر از 60 کشور به آذربایجان شرقی