مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:402023-08-27اجتماعي

پوشش 760 هزار تن آسفالت در تهران طی 5 ماهه اول امسال


سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: کیفیت و رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالتی در سطح معابر شهری تهران مهمترین دغدغه حوزه معاونت فنی و عمرانی بوده و یک اصل اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده و پایش و رصد عملیات آسفالتی انجام شده در معابر شهری منطقه 12 با اشاره به لزوم رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالت، اظهار کرد: کیفیت اصل مهم در تمامی فعالیت های عمرانی به ویژه عملیات آسفالتی است و در کنار کمیت لازم است توجه ویژه به کیفیت و جزییات اجرایی داشت و تلاش می کنیم این مهم فدای سرعت نشود.

وی ادامه داد: لذا اصلاحات نواقص در اولویت فعالیت‎های انجام شده در مناطق قرار خواهد گرفت و این موضوع به صورت مستمر مورد رصد و کنترل قرار می گیرد.

 سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: بنا به تدبیر شهردار تهران تاکنون قریب به بیش از 760 هزار تن آسفالت طی 5 ماهه اول سال جاری معادل کل سال 1401 و 20 درصد بیشتر از سال 1400 در شهر تهران تولید و پخش شده است.

حق بین تصریح کرد: تحقق این موضوع حاصل تلاش بیش از 2500 نفر عوامل فنی و اجرایی و نظارتی در 160 اکیپ شبانه روزی لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر شهری اعم از بزرگراهی و غیربزرگراهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 760 هزار تن آسفالت در تهران طی 5 ماهه اول امسال

پوشش 760 هزار تن آسفالت در تهران طی 5 ماهه اول امسال