مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-26اجتماعي

تسهیلات اعطایی به دانشجویان عازم پیاده روی اربعین


با نزدیک شدن به اربعین حسینی عاشقان امام حسین (ع) و مشتاقان حضور در پیاده روی اربعین بار سفر بسته و عازم این سفر معنوی می شوند.

سفری که میلیون ها زائر شیفته اهل بیت را از گوشه و کنار جهان جذب کرده و افراد را با ملیت های مختلف را به سوی خود می خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، همه ساله در آستانه این مراسم با توجه به محدودیت هایی که ممکن است برای سفر دانشجویان وجود داشته باشد، نهادهای مختلف سعی در ارائه تسهیلات به دانشجویان برای یاری رساندن به آنها برای شرکت در این سفر معنوی دارند.

از جمله سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا با اشاره به تسهیلات خروج از کشور دانشجویان مشمول برای شرکت در پیاده روی اربعین گفت: دانشجویانی که در مهلت معرفی در حال تحصیل می باشند، استثنائا می توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال از مجوز زیارتی خروج از کشور به مقصد کشور عراق استفاده کنند.

وی گفت: کلیه مشمولان غیر غایب، دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه های علمیه دارای معافیت تحصیلی در ماه های محرم و صفر و تا 25 شهریور ماه می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.

epolice.

ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات اعطایی به دانشجویان عازم پیاده روی اربعین

تسهیلات اعطایی به دانشجویان عازم پیاده روی اربعین