مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-12سياسي

آغاز اجرای پروژه تحول فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب با محوریت جوانان در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر عزم دولت در حل چالش های فرهنگی کشور گفت: بزرگترین رویداد تحولی فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی پنج شتبه این هفته در سواحل مازندران برگزار خواهد شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر عزم دولت در حل چالش های فرهنگی کشور گفت: بزرگترین رویداد تحولی فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی پنج شتبه این هفته در سواحل مازندران برگزار خواهد شد.

روح الله سلگی امروز در جلسه هم اندیشی با حضور جمعی از تلاشگران فرهنگی مازندران افزود: در این برنامه تحول آفرین، ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب اجرا می شود.

وی با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران در اجرای این طرح یادآورشد: این برنامه با محوریت جوانان انقلابی و مومن دیارعلویان به مرحله اجرا در می آید.

سلگی ، دولت سیزدهم را تحول آفرین در عرصه فرهنگ دانست وافزود: سیاست کلیدی دولت در عرصه فرهنگی توجه به بازآفرینی ارزش های فرهنگی اصیل ایرانی واسلامی است.

این مسئول اظهار کرد: گروه های اجتماعی مردم نهاد برای نقش آفرینی در عرصه فرهنگی مازندران سازماندهی شدند.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از نقش محوری برجستگان و نخبگان فکری و فرهنگی استان مانند امامان جمعه و جماعات و نیز جوانان انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای پروژه تحول فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب با محوریت جوانان در مازندران

آغاز اجرای پروژه تحول فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب با محوریت جوانان در مازندران