مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:582023-09-20دانش

فراخوان جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی به زودی اعلام می شود


معاون سرآمدان و نخبگان در بنیاد ملی نخبگان از فراخوان جذب 4 هزار نخبه در دولت و دستگاه های اجرایی در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد ملی نخبگان، یاسین کیخا معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان ضمن بیان اینکه به زودی فراخوان جذب 4 هزار نخبه در دولت اعلام خواهد شد، از تشکیل هسته های استادمحور به عنوان واحد تحقیق و توسعه ی 100 شرکت دانش بنیان در دانشگاه های کشور خبر داد.

ضرورت وجود پیوست نخبگانی در کلان پروژه ها معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه کشور در انجام کلان پروژه ها موفق نبوده، اظهار داشت: در انجام هیچ یک از این کلان پروژه ها، پیوست نخبگانی وجود نداشت؛ در نتیجه نخبگان نتوانستند در حل این کلان پروژه ها مشارکت کنند که این عامل مهم ترین دلیل برای عدم موفقیت این آنها است.

کیخا با تاکید بر اینکه کشور در سال های آینده با بحران نیروی انسانی کارآمد مواجه خواهد شد، گفت: می توان در قالب کلان پروژه ها، فضای گلخانه ای برای فعالیت افراد نخبه و توانمند ایجاد کرد تا این افراد ضمن ماندگاری در چرخه خدمت رسانی به جامعه، منشا اثربخشی و اثرگذاری باشند.

وی با اعلام اینکه فراخوان جذب 4000 نفر از نخبگان در دستگاه های اجرایی بزودی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: این افراد هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی به زودی اعلام می شود

فراخوان جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی به زودی اعلام می شود