مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-30بين الملل

هشدار مسکو به آمریکا درباره عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس


سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز هشدار داد: اگر وضعیت عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس تکرار شود، با پاسخ قاطع مسکو مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه در خصوص عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران روس به منظور پوشش خبری نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر به واشنگتن هشدار داد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: یک بار دیگر، ما مجبوریم تکرار کنیم که ایالات متحده از امتیازی که به دلیل میزبانی از مقر سازمان ملل برخوردار است آشکارا سوء استفاده می کند و روادید را به عنوان اهرم فشاری بر کشورهای دیگر قرار می دهد؛ به گونه ای که دولت آمریکا به طور خودسرانه تعیین می کند چه کسی حق شرکت در رویدادهای بین المللی را دارد.

ماریا زاخارووا در این خصوص ادامه داد: اگر وضعیت عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس تکرار شود، با پاسخ قاطع مسکو مواجه خواهد شد.

این در حالیست که سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه پیشتر در سخنانی عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس به منظور سفر به نیویورک برای همراهی با هیئت روسی را رفتار ناپسند آمریکا خوانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسکو به آمریکا درباره عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس

هشدار مسکو به آمریکا درباره عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس