مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-28سياسي

جوانان را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنید


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت آشنا کردن جوانان با مسیر پیروزی شهدا و دستاوردهای نظام گفت: دشمن امروز به دنبال تطهیر عملکرد ننگین حاکمان قبل از انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در جمع اساتید دانشگاه آزاد شرکت کننده در دومین دوره توان افزایی اساتید علوم و معارف دفاع مقدس، اظهار کرد: کار جهادی در کنار سایر مؤلفه ها، پوشاندن نقاط ضعف و برجستگی دستاوردها و نقاط قوت است.

وی با تاکید بر لزوم کار جهادی از سوی مدیران در لایه های مختلف، افزود: برای پیشرفت همه جانبه در جامعه امروز، نیازمند کار جهادی و حضور مدیران میدانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم شیوه مدیریتی حکومت اسلامی، بیان کرد: در جامعه اسلامی مدیران باید اخلاص و توکل بر خدا، سعه صدر داشته باشند و با خودباوری، اعتماد به نفس و پایبندی به ارزش ها به جامعه خدمت کنند.

فلاحتی با تاکید بر ضرورت آشنا کردن جوانان با مسیر پیروزی شهدا و رزمندگان و دستاوردهای نظام، اضافه کرد: جهادگران جامعه اسلامی باید با روحیه بالا و دوری از سست عنصری، و با توکل به خدا در انجام امورات و صیانت از ارزش ها اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال تطهیر عملکرد ننگین حاکمان قبل از انقلاب است، افزود: دشمن می داند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنید

جوانان را با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا کنید