مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-23اجتماعي

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 430 پایگاه دانش آموزی لرستان


رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان از برگزاری برنامه های اوقات فراغت ویژه دانش آموزان، با محوریت قرآن در 430 پایگاه اوقات فراغت لرستان خبر داد.

- رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خبر داد: برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 430 پایگاه دانش آموزی لرستان ایسنا/لرستان رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان از برگزاری برنامه های اوقات فراغت ویژه دانش آموزان، با محوریت قرآن در 430 پایگاه اوقات فراغت لرستان خبر داد.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در فصل تابستان و ایام فراغت دانش آموزان، به اجرای طرح اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان امسال دانش آموزان در لرستان با محوریت رویکرد قرآنی و معارف اسلامی، کلاس های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی برگزار شد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان گفت: 430 پایگاه برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در لرستان پیش بینی شد که با استقبال دانش آموزان به 500 پایگاه قابل افزایش است.

وی بیان کرد: براساس هدف گذاری وزارت آموزش و پرورش برای لرستان 290 پایگاه اوقات فراغت پیش بینی شده بود که این اداره کل تاکنون 430 پایگاه آماده و تجهیز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 430 پایگاه دانش آموزی لرستان

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در 430 پایگاه دانش آموزی لرستان