مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-31سياسي

شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید علی بیژنی زیبا از شهدای اخیر فراجا اظهار داشت: شهدا ستون های مستحکم انقلاب و تکیه گاه ملت ایران هستند و همه مردم امروز از دستاوردهای خون مطهر شهدا بهره مند می شویم و متنعم هستیم و خانواده معظم شهدا با اهدای این هدایای ارزشمند با اسلام و انقلاب از اجر و پاداش عظیمی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده خواهد ماند و خانواده معظم شهدا باید به تربیت و تولید این سرمایه های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی افتخار کنند.

شهدا تمام زندگی شأن وقف خدمت به مردم و اسلام است وی ادامه داد: شهدا انسان هایی فاضل و با اخلاصی هستند که تمام زندگی خود را وقف اسلام، انقلاب و خدمت به مردم شده و قطعاً پاداش و مزد آنها تنها با شهادت جبران می شود.

سردار کریمی تأکید کرد: مهمترین ویژگی برجسته شهدای غیرتمند فراجا شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی است و این عزیزان با عمل صالح و به موقعی که برای مبارزه با اشرار انجام می دهند علاوه بر رفع تهدیدات امنیت و آسایش را برای ملت فراهم می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند

شهدای غیرتمند فراجا موجب عزت آفرینی نظام اسلامی می شوند