مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-26حوادث

هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است


از زمان انتشار فیلم و خبر مربوطه در شبکه های اجتماعی و طرح خبر سرقت از آقای بهنام ابوالقاسم پور، هیچ گونه تماسی در این خصوص با پلی انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم و خبری با موضوع بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور (پیشکسوت فوتبال کشور) در یکی از بیمارستان های تهران بواسطه ضرب و جرح توسط سارقین زورگیر، بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

با بررسی سوابق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مشخص شد: از زمان انتشار فیلم و خبر مربوطه در شبکه های اجتماعی و طرح خبر سرقت از آقای بهنام ابوالقاسم پور، هیچ گونه تماسی در این خصوص با پلیس صورت انجام نشده است.

در ادامه، مأموران کلانتری 134 شهرک قدس با مراجعه به بیمارستان محل بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور به تحقیق از ایشان پرداختند.

جناب آقای بهنام ابوالقاسم پور، در شرح ماجرای درگیری منجر به ضرب و جرح خود، اینگونه به مأموران اعلام کرده است: در ساعت 13:30 مورخه 2 شهریور ماه از جنوب به شمال اتوبان [شهید] چمران با خودروی شخصی در حال حرکت بودم که یک دستگاه سمند سفید رنگ با دو سرنشین با خودرو اینجانب از ناحیه آیینه و گلگیر راننده برخورد [کرد] که به عمل آنها معترض شدم؛ [در ادامه] مجدداً به سپر عقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است

هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است