مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-01سياسي

علم الهدی: امروز بدون اینکه با آمریکای ناپاک دست بدهیم، به همه چیز رسیده ایم


امروز ما همه چیز داریم و همه چیز هم می توانیم به دست آوریم بدون اینکه با آمریکای ناپاک دست دهیم؛ پس تحریم ها قدرت خود را از دست داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: امروز ما همه چیز داریم و همه چیز هم می توانیم به دست آوریم بدون اینکه با آمریکای ناپاک دست دهیم؛ پس تحریم ها قدرت خود را از دست داده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز 10 شهریورماه در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به سخنان اخیر رهبری مبنی بر نزدیک شدن کشور به قله ها، اظهار کرد: از روز نخست نهضت انقلاب، مبارزه ملت ایران با آمریکا و سلطه استکبار آغاز شد، چراکه شاه مزدور آمریکایی ها بود و با سرنگونی پهلوی، ما در حقیقت نظام سلطه غرب را شکست دادیم.

وی ادامه داد: از پس از پیروزی انقلاب و حاکم شدن اسلام در این کشور، آمریکا درصدد براندازی جمهوری اسلامی برآمد و از طرق مختلف سعی کرده به این هدف خود دست یابد؛ زمانی روسای جمهور آمریکا ما را به حمله نظامی تهدید می کردند، اما اکنون مدتی است دیگر از گزینه نظامی علیه ایران چیزی نمی گوید.

موشک ها و پهپادهای ما باعث شد که دیگر نه آن ترامپ دیوانه و عربده کش ما را به حمله نظامی تهدید کند و نه این بایدن بیهوش و بی حواس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: امروز بدون اینکه با آمریکای ناپاک دست بدهیم، به همه چیز رسیده ایم

علم الهدی: امروز بدون اینکه با آمریکای ناپاک دست بدهیم، به همه چیز رسیده ایم