مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-15سياسي

امام جمعه سمنان: مسؤولان وظیفه دارند به شبهات پاسخ دهند


اگر فردی اعتراض و شبهه ای دارد، مسؤولان وظیفه دارند به آن پاسخ دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر اظهار کرد: سال قبل در چنین روزهایی شاهد دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان بودیم که به خیال خام خود تلاش می کردند تا نظام جمهوری اسلامی را تجزیه کنند و از بین ببرند؛ اما با بصیرت و هوشیاری مردم ناکام ماندند.

وی اضافه کرد: در ناآرامی های سال گذشته 2 دسته افراد نقش آفرینی کردند؛ یک عده جیره خواران دشمنان نظام بودند که مردم آنها را از رده خارج کردند و عده دیگر، افرادی بودند که اوایل راه به اصطلاح جوگیر شدند و در ادامه مسیر به اشتباه خود پی بردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: بدون شک کشور دارای مشکلاتی است که باید با همت و تلاش مسؤولان برطرف شود و دولت آیت الله رییسی در این راه گام های بلندی برداشته و اقدامات خوبی انجام داده است.

مطیعی به رسوایی و درگیری مخالفان نظام جمهوری اسلامی با هم اشاره کرد و افزود: کسانی که بر سر ریاست و نحوه اداره آینده کشور با همدیگر مشکل دارند، چطور می خواهند به فرض محال کشور را اداره کنند!؟ وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال تجزیه کشور است و حتی اگر فردی انقلابی هم نباشد با تجزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: مسؤولان وظیفه دارند به شبهات پاسخ دهند

امام جمعه سمنان: مسؤولان وظیفه دارند به شبهات پاسخ دهند