مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-30اجتماعي

بایکوت رسانه ای مرز «دوغارون» در آستانه اربعین!


با اینکه در آستانه اربعین از مرزهای مختلف کشور لحظه به لحظه خبر منتشر می شود، کسی از وضعیت مرز دوغارون و شرایط زائران افغانستانی اطلاع دقیقی ندارد؛ - گویا تصمیم بر بایکوت خبری گرفته شده است.

خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله – جواد شیخ الاسلامی: به سیاق سال گذشته که روزهای منتهی به اربعین حسینی، خود را به مرز دوغارون می رساندیم تا از حضور زائران افغانستانی و شرایط آنها در نقطه صفر مرزی گزارش تهیه کنیم، امسال هم راهی مرزهای شرقی شدیم؛ اما تنها چیزی که در چند روز گذشته پیگیری نصیب مان شد، دوندگی و جواب پس دادن به اداره ها و نهادهای مختلف اعم از مرزبانی و استانداری و اداره اتباع بود و البته پشت در ماندن.

علافی پشت مرز دوغارون! سال گذشته برای بازدید از مرز دوغارون و شرایط عبور زائران افغانستانی راهی صفر مرزی شدم که دو گزارش زیر درباره وضعیت زوار در این منطقه منتشر شد: با ورود به ایران انگار وارد کربلا شده ایم امسال با تصور افزایش شمار زائران افغانستانی و اهمیت هرچه بیشتر کیفیت خدمات رسانی به آنها خود را به مرز رساندم.

به پست کنترل و مراقبت مرز دوغارون رسیدیم.

از قبل شناسنامه و کارت خبرنگاری ام را آماده کرده بودم، با اشاره سرباز مرزی که کلافه از گرمای هوا بر سرش کلاهی آفتاب گیر گذاشته بود، آنها را تحویلش دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایکوت رسانه ای مرز «دوغارون» در آستانه اربعین!

بایکوت رسانه ای مرز «دوغارون» در آستانه اربعین!