مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:052023-09-21اجتماعي

هشدار پلیس درباره افزایش ارسال لینک های آلوده در پایان هفته و تعطیلات


مجرمان سایبری ترفنده های مجرمانه خود را در خصوص ارسال لینک های آلوده در این ایام افزایش می دهند و شگردی که در این روز ها شاهد افزایش آن هستیم لینک senn.

- مجرمان سایبری ترفنده های مجرمانه خود را در خصوص ارسال لینک های آلوده در این ایام افزایش می دهند و شگردی که در این روز ها شاهد افزایش آن هستیم لینک senn.

blogfa.

com که شبیه به لینک سامانه ثنا است که از نظر دیداری هموطنان فریب آن را می خوردند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا، با توجه به ایام پایانی هفته و تعطیلات رسمی پیش رو، از افزایش فعالیت مجرمان سایبری در حوزه برداشت غیرمجاز از حساب مالی هموطنان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا، گفت: بر اساس تجربه عملی از ادوار گذشته، همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی هفته و یا تعطیلات رسمی، نرخ وقوع ارتکاب جرایم سایبری افزایش می یابد که طی اقدام پیشگیرانه تمامی رده های پلیس فتا، استان و شهرستان ها آمادگی لازم در خصوص رصد و برخورد با هرگونه پدیده مجرمانه و پاسخگویی به درخواست های حضوری و تلفنی هموطنان مهیا است.

  وی افزود: مجرمان سایبری ترفنده های مجرمانه خود را در خصوص ارسال لینک های آلوده در این ایام افزایش می دهند و شگردی که در این روز ها شاهد افزایش آن هستیم لینک senn.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره افزایش ارسال لینک های آلوده در پایان هفته و تعطیلات

هشدار پلیس درباره افزایش ارسال لینک های آلوده در پایان هفته و تعطیلات