مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-31فرهنگي

نمایش مذهبی «کعبه الرزایا» در اراک به روی صحنه می رود


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی گفت: نمایش مذهبی «کعبه الرزایا» با موضوع حماسه آفرینی حضرت عباس (ع) در روز عاشورا در اراک به روی صحنه می رود.

- اراک- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی گفت: نمایش مذهبی کعبه الرزایا با موضوع حماسه آفرینی حضرت عباس (ع) در روز عاشورا در اراک به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین محمودی فر اظهار داشت: نمایش مذهبی کعبه الرزایا با موضوع حماسه آفرینی حضرت عباس (ع) در روز عاشورا، در اراک روی صحنه می رود.

محمودی فر افزود: این کار هنری روز دوشنبه 13 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ستارگان اراک برای مخاطبان اجرا می شود.

وی ادامه داد: این اثر هنری با حضور 40 بازیگر به کارگردانی محسن دهقانی ، نویسنده و تهیه کننده نگار قاسمی به مدت یک ساعت و 30 دقیقه به نمایش گذاشته می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: بلیط حضور برای دیدن این نمایش یک میلیون و 500 هزار ریال است اما با تدابیر اتخاذ شده، دیدن این اجرا برای علاقمندان رایگان است.

محمودی فر خاطر نشان کرد: گروه نمایشی که این نمایشنامه را اجرا می کند در سنوات قبل، در کربلای معلی نیز این هنر را به روی صحنه بردند و تاکنون، در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، و ساوه هم اجرا داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مذهبی «کعبه الرزایا» در اراک به روی صحنه می رود

نمایش مذهبی «کعبه الرزایا» در اراک به روی صحنه می رود