مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-26سياسي

باند نقل و انتقال غیرمجاز پروانه داروخانه ها متلاشی شد


براساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شده و این باند متلاشی شد.

- فارس پلاس؛ دیگررسانه ها - مهر نوشت: در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: پس از دریافت اخبار و گزارشات متعدد از وجود اختلال در بازار دارو در مقاطع مختلف و رصد عرصه نظام توزیع دارو، طی عملیاتی با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شد.

طی بازرسی های انجام شده از این دفاتر، صدها قرارداد غیرقانونی واگذاری پروانه داروخانه به افراد فاقد صلاحیت کشف و جهت بررسی و صدور حکم، تسلیم مراجع قانونی و قضایی شده است.

لازم به توضیح است؛ این دفاتر غیررسمی، با انعقاد قرارداد تحت عناوین مختلف انتقال و واگذاری پروانه مشارکت همکاری و سرمایه گذاری نسبت به واگذاری و یا اجاره داروخانه و پروانه به افراد فاقد صلاحیت اقدام می کردند.

طی سال های گذشته این بند فاسد و غیرقانونی منجر به تشکیل داروخانه های زنجیره ای و تملک داروخانه توسط افراد و شبکه های مسئله دار گردیده و مسیر نظارت دستگاه های قانونی را با پیچیدگی هایی مواجه ساخته است به نحوی که گاهی یک نفر بر خلاف قانون مالک و مدیر پشت پرده ده ها پرونده داروخانه کوچک و بزرگ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند نقل و انتقال غیرمجاز پروانه داروخانه ها متلاشی شد

باند نقل و انتقال غیرمجاز پروانه داروخانه ها متلاشی شد