مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-20ورزشي

تأسیس مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان در استان سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از تأسیس مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان در این استان خبر داد و گفت: در همین راستا امروز تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان منعقد شد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از تأسیس مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان در این استان خبر داد و گفت: در همین راستا امروز تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان منعقد شد.

علی منصفی راد امروز 29 شهریورماه گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر علمی نمودن و هم افزایی در راستای استفاده بهینه از منابع و ارتقاء سطح کیفی خدمات با توسعه امور آموزشی و پژوهشی و همچنین توسعه همکاری های علمی دوجانبه و ارتقاء سطح تعاملات علمی، فرهنگی میان دو دستگاه این تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

وی افزود: هدف اصلی و مهم از انعقاد تفاهم نامه توسعه و ارتقاء سطح همکاری ها در تمام زمینه های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی، ازدواج، جوانی جمعیت و کاهش آسیب های اجتماعی است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان استان سمنان را یکی از موضوعات اصلی این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: این مرکز از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان و با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان در استان سمنان

تأسیس مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان در استان سمنان