مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-09بين الملل

سایت عبری: کوهن قصد دارد سومالی را به روند سازش سوق دهد


یک سایت عبری زبان اعلام کرد، سومالی یکی از کشورهایی است که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دنبال برقراری روابط با آن و سوق دادن آن به جمع کشورهای عربی است که روابط خود را با آن عادی کردند؛ - یک سایت عبری زبان اعلام کرد، سومالی یکی از کشورهایی است که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دنبال برقراری روابط با آن و سوق دادن آن به جمع کشورهای عربی است که روابط خود را با آن عادی کردند؛ اما با مخالفت رییس شورای امنیت داخلی، نزدیک ترین چهره به نخست وزیر این رژیم، مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شهاب نیوز، سایت عبری زبان زمان یسراییل در گزارشی اعلام کرد که سومالی یکی از کشورهایی است که الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دنبال برقراری روابط با آن و سوق دادن آن به جمع کشورهای عربی است که روابط خود را با آن عادی کردند.

این در حالی است که این سایت به نقل از برخی منابع در شورای امنیت داخلی این رژیم گزارش داد، هیچ منفعت یا اهمیت ویژه ای برای اسراییل در سومالی وجود ندارد چراکه یکی از فقیرترین کشورهای جهان است.

طبق این گزارش، روابط پرتنشی میان کوهن و شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی وجود دارد و این تنش به تازگی در پی افشای دیدار مخفیانه کوهن با نجلاء المنقوش، وزیر خارجه برکنار شده لیبی در رم تشدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت عبری: کوهن قصد دارد سومالی را به روند سازش سوق دهد

سایت عبری: کوهن قصد دارد سومالی را به روند سازش سوق دهد