مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-18حوادث

دستگیری 2 سارق و خرده فروش مواد افیونی در اجرای طرح امنیت اجتماعی اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری 2 سارق و خرده فروش مواد مخدر صنعتی و کشف 5 گرم انواع مواد مخدر صنعتی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، ظهر امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: به منظور افزایش امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان و سرقت های خرد، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان توسط ماموران پاسگاه عباس آباد به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران با اجرای این طرح موفق به دستگیری یک خرده فروش مواد مخدرو یک نفر سارق حرفه ای شدند، گفت: در بازرسی های صورت گرفته در محل اختفای آنان ابزار و آلات استعمال مواد مخدر، مقدار 5 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هرویین و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند پلیس هرگز مجال عرض اندام و قدرت نمایی را به سوداگران مرگ نخواهد داد و با تمام توان در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق و خرده فروش مواد افیونی در اجرای طرح امنیت اجتماعی اسفراین

دستگیری 2 سارق و خرده فروش مواد افیونی در اجرای طرح امنیت اجتماعی اسفراین