مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-08سياسي

دشمن از تبدیل اجتماع عظیم اربعین به تمدن مهدوی می ترسد


دشمن می ترسد اجتماع عظیم اربعین به تمدن مهدوی تبدیل شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: روایات بسیاری داریم اینکه عاقل کسی است که همیشه اهل تذکر باشد، تذکر به معنای یادآوری است و انسان مؤمن همیشه باید برای کسب معرفت بیشتر نیز تلاش کند و همه باید تلاش کنیم که برای فردایی (یوم الحساب) بسیار طولانی و پرخطر آماده باشیم.

وی افزود: معرفت از دیدگاه امام علی علیه السلام بحث عمیق و مهمی است و کاش حوزویان، اندیشمندان، دانشجویان، دانش آموزان و .

بخشی از وقتشان را صرف فراگیری نهج البلاغه و کسب معارف الهی می کردند چراکه انسان باید راه را برای رسیدن به خداوند هموار کند و از گام های شیطان پیروی نکند.

امام جمعه گچساران بابیان اینکه اربعین، زمینه ساز ظهور خواهد بود اظهار کرد: اجتماع بزرگ اربعین حسینی سال به سال باشکوه تر خودش را نشان می دهد، شهید مطهری کتابی دارند به نام اسلام و مقتضیات زمان که می فرمایند گذشت زمان خیلی از مسائل را تفسیر و تبیین می کند لذا به وضوح شاهد بودیم که هرسال این مراسم باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از تبدیل اجتماع عظیم اربعین به تمدن مهدوی می ترسد

دشمن از تبدیل اجتماع عظیم اربعین به تمدن مهدوی می ترسد