مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-19سياسي

ابلاغ دستورالعمل های استقبال از مهرماه به مناطق 22 گانه


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل های استقبال از مهرماه به مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد امین توکلی زاده در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در استقبال از مهر، پیش از ایام اربعین جلساتی با دستگاه های مختلف برگزار شده است، اظهار کرد: دستورالعمل ها در رابطه با استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی  20 روز پیش به مناطق ارسال شده و کمیته هایی در اداره کل آموزش شهروندی و مناطق شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی شاید یک نگاه حداقلی به اربعین باشد، تصریح کرد: نگاه والای مقام معظم رهبری در رویکردهای ما نهفته است و باید خود را به این نگاه تا آنجا که می توانیم نزدیک کنیم و در ابتدای امر لازم است شرح راهبردهای خود را با نگاه رهبر معظم انقلاب تطبیق بدهیم.

توکلی زاده تأکید کرد: شهرداری تنها نباید نگاه پشتیبانی داشته باشد و ظرفیت مدیریت شهری فراتر از این است که تنها از یک بعد به اربعین نگاه کند؛ لذا راهبرد اجتماعی، خدماتی و فرهنگی در اربعین در پیش گرفته شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تأکید بر حرکت به سمت مردمی سازی اربعین، یادآور شد: اربعین حسینی از ابتدا تا انتها با مردم شکل می گیرد و  یکی از مثال های درست مردمی سازی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل های استقبال از مهرماه به مناطق 22 گانه

ابلاغ دستورالعمل های استقبال از مهرماه به مناطق 22 گانه