مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-28سياسي

مدیران به صیانت از حقوق عامه در حوزه مسوولیت خود توجه کنند


رییس کل دادگستری استان زنجان به اهتمام پیش از بیش مدیران به صیانت از حقوق عامه در حوزه مسوولیت خودشان که یک امری جدی است تاکید کرد و گفت: بنده به عنوان مدعی العموم در این راستا تذکرات لازم را می دهم و اگر توجهی نشود برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام فرجی برحق، رییس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد ضمن تبریک کسب رتبه برتر کشوری توسط استاندار زنجان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به برخی از آیات سوره اصحاب که این آیات نشانه های الگو شاخص را بیان می کند، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از مومنانی بودند که به عهد پیمان خود وفادار و برای پیشبرد اهداف انقلاب جانشان را فدا کردند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رهبری دولت سیزدهم را دولت مسوولیت پذیر و زنده نگهداشتن امید و جلب اعتماد مردم یاد کرده اند و گفت: رهبری همچنین اهمیت دادن به ظرفیت های داخلی را یادآور شدند.

وی به اهتمام پیش از بیش مدیران به صیانت از حقوق عامه در حوزه مسوولیت خودشان که یک امری جدی است تاکید کرد و بیان داشت: بنده به عنوان مدعی العموم در این راستا تذکرات لازم را می دهم و اگر توجهی نشود برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به صیانت از حقوق عامه در حوزه مسوولیت خود توجه کنند

مدیران به صیانت از حقوق عامه در حوزه مسوولیت خود توجه کنند