مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-23اقتصادي

رکورد ایجاد اشتغال پروژه های هفته دولت استان مرکزی در دست ساوه


در بین شهرستان های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته دولت داراست و از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه ای و اشتغال ایجاد شده در 145 پروژه، - ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: در بین شهرستان های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته دولت داراست و از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه ای و اشتغال ایجاد شده در 145 پروژه، حائز رتبه نخست استان است.

مهدی الیاسی چهارشنبه اول شهریورماه 1402 در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت یک عطیه و هدیه الهی است و اگر شخص مسئول نتواند این بار را به درستی بر دوش بکشد قطعا مرتکب گناه خواهد شد.

وی تامل و تدبیر را از شاخصه های مسئولان دانست و افزود: تقوا و جوان گرایی باید در واگذاری مسئولیت به بدنه اجرایی در نظر گرفته شود تا مسئول بتواند با راهبردهایی که اتخاذ می کند در عمل به مسئولیت خویش موفق باشد.

هر کس توان برعهده گرفتن یک منصب را دارد براساس آموزه های قرآنی واجب است که با اقتدار و اراده قوی مسئولیت را برای خدمت به مردم بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد ایجاد اشتغال پروژه های هفته دولت استان مرکزی در دست ساوه

رکورد ایجاد اشتغال پروژه های هفته دولت استان مرکزی در دست ساوه